Week 9 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Brummelen - WaarBenJij.nu Week 9 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Brummelen - WaarBenJij.nu

Week 9

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

02 April 2017 | Spanje, Barcelona

De negende week alweer.

Deze week heb ik veel dagdiensten gewerkt. Tot nu toe vind ik dit de leukste diensten om te doen, omdat er het meest in gebeurd en je er het meest van leert. Ik werk overdag van 9:00-17:00 en dan heb je zowel met in- als uitchecken te maken, die afwisseling maakt het extra leuk.

Deze week moest mijn baas een tussentijdse beoordeling geven en daarvoor heb ik 18 van de 20 punten gekregen. Hier was ik natuurlijk heel blij mee, vooral omdat hij aangaf van meerdere collega's te hebben gehoord dat ze vinden dat ik goed m'n best doe en dat ik ervoor zorg dat ik echt bij het team hoor. Zo'n compliment is natuurlijk heel fijn om te krijgen :)! Als verbeterpuntje gaf hij mee dat ze graag willen dat ik meer Spaans ga praten, omdat dat toch nog steeds wat aan de weinige kant blijft. Dat klopt op zich ook wel, iedereen is er namelijk inmiddels aan gewend om in het Engels tegen mij te praten, dus dat is een soort automatisme geworden. Dit is in elk geval iets om me de aankomende weken op te gaan focussen.

Afgelopen zaterdag is Marieke aangekomen en ze blijft tot vrijdag, dus ook deze week weer een hoop leuke dingen om te doen.
Zo zijn we vandaag het centrum in geweest en hebben we lekker in het zonnetje op het terras gezeten. Verder hebben we natuurlijk een toeristisch rondje gedaan door de stad. Vandaag zijn we ook bij de 'kiss of freedom' geweest. Dit is een soort foto-mozaïek die bestaat uit allemaal kleine foto's die te maken hebben met vrijheid in welke manier dan ook.

Wat ik wel grappig vond was dat ik me besefte dat alles wel gewoon begint te worden voor mij. Na voor de zoveelste keer langs de Sagrada Familia te zijn gelopen is het héle bijzondere er inmiddels wel een beetje af, maar des te leuker is het om de reactie van mensen te zien die er wél voor de eerste keer komen.

Morgen gaan we met de fiets Barcelona verkennen. Ik ben heel benieuwd hoe dat is, omdat het verkeer hier best wel hectisch kan zijn, maar we gaan het zien!

  • 03 April 2017 - 14:05

    Carla :

    Nou Leonie je hebt het er maar druk mee met al die visite !
    Wel leuk dan gaan je dagen toch ook weer sneller voorbij !,
    Je zou dus eigenlijk op Spaanse les moeten of zoiets ??
    Het lijkt mij wel moeilijk om te leren !!
    Nou Leonie veel plezier met je vriendin deze week
    En kijk uit met fietsen !,

  • 03 April 2017 - 16:21

    Willy Bakker:

    hallo leonie

    gezellig zeg die viste ,tijd om leuke en gezelige dingen te doen
    fijn voor je dat ze tevreden over je zijn,geeft je weer motivatie om het vol te houden.
    ja die taal dat zal best nog lastig blijven, je was het toch aan het leren?????
    voorzichtig met fietsen aldaar als het zo druk is.
    tot gauw dan maar weer ik kijk uit naar je reisverslag nr 10
    groet jes je oude tantetje uit een zonnig katwijk doeieeeeeeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Leonie

Van februari tot en met juni woon ik voor stage in Barcelona. Ik loop stage bij de front desk van Chic and Basic Born.

Actief sinds 02 Feb. 2017
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 101460

Voorgaande reizen:

29 Januari 2017 - 02 Juli 2017

Barcelona

Landen bezocht: