Week 19 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Brummelen - WaarBenJij.nu Week 19 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Brummelen - WaarBenJij.nu

Week 19

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

12 Juni 2017 | Spanje, Barcelona

Deze week weer een hoop leuke dingen gedaan. Zo ben ik met m'n huisgenootjes uit eten geweest om paella te eten, een typisch spaans gerecht met rijst en vlees of vis. We zijn uit geweest en ik heb echt m'n ogen uitgekeken wat voor gekke dingen mensen hier in een discotheek en op straat doen tijdens het uitgaan. Heel wat anders dan we bij ons in de regio gewend zijn. Verder hebben we deze week een borrel gehad met alle stagiaires van het bedrijf samen met de managers. Heel veel cocktails, tapas en warmte verder viel het opstaan maandagochtend een beetje tegen haha.

Deze week zijn we ook op pad geweest voor het NIE-nummer. Dit nummer moet je hebben om legaal in Spanje te kunnen werken/stage te lopen. In plaats van dat dit meteen geregeld is door het stagebedrijf toen ik in Spanje aankwam hebben ze ervoor gekozen om te wachten tot het eind. Dit heeft voor hen als gevolg dat er een hoop drama bij komt kijken. We zijn bijna een halve dag onderweg geweest en bij drie verschillende instanties maar nergens konden ze ons aan het nummer helpen. Welkom in Spanje, een land met een hele vreemde bureaucratie. Morgen moeten we opnieuw op pad en gaan we het aan de hand van 'vriendjespolitiek' proberen. Ik ben erg benieuwd of het dan wel gaat lukken.

Verder heb ik mijn eindbeoordeling van stage al gehad. Voor alle punten waarop beoordeeld werd heb ik de hoogst-mogelijke score gehaald en daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee!

Morgen en overmorgen ben ik lekker vrij. De gemiddelde temperatuur ligt al een paar dagen rond de dertig graden, dus ik denk dat ik op zoek ga naar verkoeling.

Tot volgende week!

  • 12 Juni 2017 - 19:12

    Ruud:

    Hey, een leuk verhaal.
    Goed om te horen dat je een goede beoordeling hebt gekregen. Dat geeft je vast en zeker weer extra stimulans!
    Nog even volhouden en dan lachen de patatjes en frikadellen je weer helemaal tegemoet.
    Groetjes!

  • 13 Juni 2017 - 08:14

    Willy Bakker:

    hallo
    wat een verhaal zeg ,nou ik wens je succces ermee om je nummer te bemachtigen
    super leonie dat je een goede beoordeling hebt behaald
    nu nog even de laatste loodjes en dan lacht nederland je weer toe
    met alles wat je lief is
    bedankt weer voor je gezellige verslag en succces nog
    doeieeeee willy

  • 14 Juni 2017 - 16:50

    Titia:

    Hoi Leonie,
    Gefeliciteerd met je goede beoordeling, knap gedaan hoor!
    Wil je nog even laten weten dat mijn moeder het ontzettend leuk vond om met je te skypen!
    Daar heeft ze echt van genoten. Bedankt.
    Nog veel plezier en succes daar en de groetjes van ons allemaal!
    See you in the Netherlands!
    Groetjes, Titia

  • 14 Juni 2017 - 23:05

    Marian:

    Toppertje
    Fantastisch zo een eindresultaat
    Ik hoop dat het goed komt met het stagenr
    Geniet maar lekker van het mooie weer
    Ik heb net mijn vakantie afgesloten
    X

  • 17 Juni 2017 - 12:41

    Carla:

    Hi Leonie,
    Gefeliciteerd ! Dat is mooi zo'n hoge score voor je stage!!
    Echt super gedaan meissie!
    Het einde nadert gelukkig voor jou!
    Gezellig bij je vriendje en familie!
    Nou geniet van de hitte op naar je volgende verslag!
    Als ik er aan denk want volgende week ben ik met je ouwe lui op vakantie!!haha!!
    Gr Carla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Leonie

Van februari tot en met juni woon ik voor stage in Barcelona. Ik loop stage bij de front desk van Chic and Basic Born.

Actief sinds 02 Feb. 2017
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 101463

Voorgaande reizen:

29 Januari 2017 - 02 Juli 2017

Barcelona

Landen bezocht: