Week 16 en 17 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Brummelen - WaarBenJij.nu Week 16 en 17 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Brummelen - WaarBenJij.nu

Week 16 en 17

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

29 Mei 2017 | Spanje, Barcelona

Dit weekend had ik gelukkig weer visite en wat was het leuk!
Na een werkweek van welgeteld twee dagen was het woensdagavond eindelijk tijd om naar het vliegveld te gaan. Wat duren die laatste minuten van wachten toch altijd lang haha. Gelukkig was het vliegtuig wel op tijd en waren we ook nog wel een keer thuis.

Donderdag zijn we naar Parc Guell van Gaudi geweest. Ik was hier al wel een aantal keren geweest, maar nog nooit in het betaalde deel dus dat hebben we samen gedaan. Ik vond het leuk om te zien, maar het betaalde deel had voor mij niet veel meer dan het niet betaalde deel ook heeft. Op de écht toeristische plaatjes na dan.

Vrijdag hadden we fietsen gehuurd. Dat was nog een hele uitdaging, omdat niet overal een fietspad loopt en de mensen hier best wel als gekken rijden. Eerlijk gezegd vond ik het op het fietspad prima maar daar buiten nog best wel eng. Het was wel leuk om na een paar maanden weer een keer te fietsen, nooit gedacht dat ik er zo over zou denken :).

Zaterdag zijn we naar Montserrat geweest, daar wou ik heel graag nog heen voordat ik weer naar huis ga. De foto's zeggen genoeg denk ik, het uitzicht was echt super mooi! We moesten er wel eerst een uur voor in de trein en een mega eng kabelbaantje naar boven voor over hebben, maar het was het zeker waard. Boven tussen de bergen stond een oud klooster waar je in kon en verder waren er allerlei wandelpaden te vinden.

Zondag was het helaas tijd om afscheid te nemen. Ondanks dat afscheid nemen elke keer echt tegenvalt wist ik ook dat dit de laatste keer was dat ik op het vliegveld zou zijn om afscheid te nemen. De volgende keer ga ik namelijk mét koffer en mag ik alweer naar huis. Nog vijf weken te gaan, ik hoop dat ze snel voorbij vliegen! Gelukkig is het heerlijk weer hier en blijven er genoeg dingen om te doen en te zien, dus ik denk dat het wel goed komt!

  • 29 Mei 2017 - 20:27

    Ruud:

    Hey Leonie,

    Mooi dat jullie het weer naar de zin hebben gehad, goed bezig.
    Ondertussen heb je al veel geien van Barcelona en kun je er al aardig over vertellen, dat is mooi je eerste wist van deze stage!
    Die laatste paar weken vliegen voorbij, let maar eens op mijn woorden! Voor dat jij het weet, vlieg je al weer naar huis en beginnen de dagelijkse bezigheden thuis (stofzuigen, afwassen en weet ik al wat meer :)
    Geniet nog even van al dat moois en goede aldaar!

  • 30 Mei 2017 - 08:52

    Willy Bakker:

    ha leonie

    leuk dat je het zo gezellig hebt gehad ,en je hebt zoveel van barcelona kunnen ontdekken
    wat een pracht ervaringen heb je op gedaan. over die stad en de taal en hun gewoonte,s
    leuke mensen leren kennen misschien???
    he leonie geniet nog van je laatste stage weken
    lieve gr willy

  • 02 Juni 2017 - 21:51

    Carla :

    Hoi Leonie ,
    Gezellig voor je dat cristian er weer was !!
    En weer mooie foto's !!
    Als ik dat verhaaltje van je vader lees kan je beter daar blijven !!
    Je ben toch geen Assepoester !! Hihi !!
    Hoop ooit nog eens in Barcelona te komen !!
    Valt echt genoeg te beleven !!
    Geniet lekker verder van je stage !
    Liefs Harrie en Carla !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Leonie

Van februari tot en met juni woon ik voor stage in Barcelona. Ik loop stage bij de front desk van Chic and Basic Born.

Actief sinds 02 Feb. 2017
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 101454

Voorgaande reizen:

29 Januari 2017 - 02 Juli 2017

Barcelona

Landen bezocht: