Week 15 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Brummelen - WaarBenJij.nu Week 15 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Brummelen - WaarBenJij.nu

Week 15

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

14 Mei 2017 | Spanje, Barcelona

Deze week heb ik wat dagdiensten achter elkaar gewerkt, daardoor is de week best wel snel voorbij gegaan. Als je meer op vaste tijden werkt heb je ook veel meer een idee van de mensen die in het hotel verblijven. Dat is leuk, want dan vertellen ze je bijvoorbeeld wat ze gaan doen die dag en als je er dan de volgende dag naar vraagt vind ik het heel leuk om te horen wat ze er van vonden. Wat natuurlijk ook heel leuk is, is om iets aan te raden en achteraf te horen hoe leuk de gast dit wel niet vond, of hoe lekker je ergens bijvoorbeeld wel niet kon eten. Dat klantcontact is iets wat me heel erg aanspreekt in dit werk!

Verder was het deze week best wel raar. Donderdagochtend ging ons ene huisgenootje weg en 's avonds was er al iemand anders in haar plaats. Het is grappig om te zien hoe je gewend raakt aan iemands doen en laten in zo'n korte tijd, want het meisje dat vertrok is hier maar 2 maanden geweest.

We hadden besloten om zaterdagavond met z'n drieën wat te gaan doen zodat we elkaar wat beter konden leren kennen. Daarom zijn we naar de bunkers gegaan, vanwaar je over de hele stad kan kijken. We hadden allemaal lekkere dingen meegenomen en er een soort picknick van gemaakt. Ik vond het supergaaf om de zon te zien ondergaan vanaf zo'n hoog punt in de stad, echt heel mooi om te zien!

Vandaag en morgen ben ik lekker vrij. Het is de hele week al lekker weer, rond de 24-25 graden, dus vanmiddag gaan we naar het strand.
Misschien dat ik het leven hier straks toch stiekem wel een beetje ga missen :)

  • 14 Mei 2017 - 11:13

    Willy Bakker:

    ha leonie

    wat geniet ik toch steeds van je ervaringen ,heerlijk zo je het doet ,en zo zie je maar dat het eingenlijk steeds leuker gaat worden voor je
    fijn voor je dat het zo goed gaat ""
    geniet lekker van je strand dagje en toy toy vd komende week.
    lieve gr zonnig nederlandje doieeee willy

  • 14 Mei 2017 - 12:34

    Carolien:

    Hallo Leonie,
    Leuk om te lezen hoe deze week is gegaan voor jou.
    Blijf je gasten, lekker adviseren van al het moois wat Barcelona heeft.
    Daar hebben zij plezier van, maar jij ook.
    Geniet lekker van je vrije ☀️☀️zonnige dag.

    Lieve groetjes vanuit een lekker warm Oldenzaal☀️

  • 16 Mei 2017 - 18:54

    Carla :

    Mooie foto's samen met je vriendinnen !!
    En vanaf dat punt heb je inderdaad een prachtige zonsondergang !!
    Geniet nog maar lekker van het zonnetje en het strand want ik denk
    inderdaad dat je dat nog gaat missen Leonie !!
    Wat dat betreft wonen we in het verkeerde landje !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Leonie

Van februari tot en met juni woon ik voor stage in Barcelona. Ik loop stage bij de front desk van Chic and Basic Born.

Actief sinds 02 Feb. 2017
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 101451

Voorgaande reizen:

29 Januari 2017 - 02 Juli 2017

Barcelona

Landen bezocht: