Week 12 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Brummelen - WaarBenJij.nu Week 12 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Brummelen - WaarBenJij.nu

Week 12

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

24 April 2017 | Spanje, Barcelona

Wauw, wat een verrassing dit weekend. Ik dacht vrijdagochtend dat ik Stefanie zou ophalen van het vliegveld, iets waar ik sowieso al heel erg naar uit had gekeken omdat ik nog nooit zo lang zonder haar ben geweest. Dus, ik maar wachten en wachten in de ontvangsthal tot ze door de deur kwam en toen het eindelijk zo ver was haar natuurlijk even flink plat geknuffeld. Daarna gingen we op weg naar de metro om eerst naar mijn huis te gaan en van daaruit naar het centrum. Toen we net de ontvangsthal uit waren hoorde ik opeens iets bekends achter me, dus ik draai me om, stond mam ineens achter me en niet veel later ook pap. Het was heel onverwachts en ik kon m'n geluk niet op, wat een super mooi moment was dat! De hele ontvangsthal wist trouwens ook dat m'n mama er was haha.

Ondanks dat ik iedereen heel erg mis went het ergens ook wel een beetje. Ik had me er op ingesteld dat ik nog 2,5 maand moest wachten voor ik ze weer zou zien en dat ze dan nu ineens een weekendje er waren was wel heel erg fijn. Gelukkig was ik ook het hele weekend vrij!

Het weer was goed, het was gezellig en het was echt even een weekendje genieten :) Ik heb ze laten zien waar ik werk en heel veel mooie dingen in de stad.

Zondag was het Sant Jordi, dat is een feestdag in Catalonië waarbij de mannen een roos voor de vrouwen kopen en de vrouwen een boek voor de mannen. Letterlijk op iedere hoek van de straat kon je wel boeken en rozen kopen. Het heeft eigenlijk hetzelfde idee als Valentijnsdag in Nederland, met als verschil dat hier echt iedereen er aan meedoet.

Helaas moesten we natuurlijk ook afscheid nemen zondagavond, maar de wetenschap dat ik al over de helft van m'n stage ben en dat ze het alledrie zo leuk vonden maakte het wel ietsje dragelijker.
Aankomende week moet ik veel werken dus ik heb gelukkig ook wel een beetje afleiding.

  • 24 April 2017 - 18:54

    Christian Snijders:

    Super leuke verassing !!!geweldig
    gelukkig ben je al mooi over de helft heen en hopelijk schiet de tijd snel op.
    Tot snel en we spreken elkaar (L)

    Dikke kus Christian.

  • 24 April 2017 - 20:33

    Willy Bakker:

    ha leonie

    wat een mooie verrassing zeg ,wat zullen jullie met elkaar genoten hebben al die dagen
    je bent maar een bofkont zeg
    ja het gaat nu op schieten voor je nog even door bijten hoor
    succes weer met je werk deze week en je spaanse taal.
    toy ,toy lieve gr willy

  • 25 April 2017 - 13:12

    Carolien:

    Hallo Leonie,

    Leuk om weer te lezen hoe je week is geweest.
    Het was een mooie verrassing voor je dit weekend, we hebben er van genoten
    Zet hem op aankomende week en lekker blijven oefenen met de Spaanse taal.

    Lieve groetjes Carolien

  • 25 April 2017 - 13:18

    Ruud:

    Het was inderdaad een geweldig weekend! Veel gezien, veel gedaan, maar vooral elkaar weer zien. Het was helemaal goed!
    Nu kun je al weer aftellen naar een volgend mooi moment: de komst van Christian!
    En dan nog heel even, dan begint je terugreis naar huis. Geniet nog even van al het moois dat Barcelona je te bieden heeft!

  • 25 April 2017 - 22:06

    Jeanette:

    Hallo Leonie,

    Wat had jij een leuke verrassing dit weekend. Jullie hebben vast en zeker hele mooie dingen gedaan
    en heel veel gezien. Trouwens leuke foto's {samen met je zus} .
    En nu nog een maandje en dan komt Christian alweer.
    Succes met je werk en de groetjes uit Saasveld.

  • 28 April 2017 - 12:37

    Oma Hofste:

    Haalo Leonie

    Wat een een verrassing dat jou ouders en zus langs zijn gekomen
    Groetjes Oma van Christian.

  • 28 April 2017 - 17:08

    Anne:

    Fijn dat jullie zo genoten hebben met elkaar. Was ook wel een hele gave verrassing!
    Mooi om je verhalen te lezen. Enne.. practicar hablar Espanol of zoiets.

    X Anne

  • 29 April 2017 - 09:15

    Carla:

    Hoi Leonie ,
    Gezellig dat je de familie weer even gezien heb ,
    Was weer lekker genieten voor jullie !!
    En heel mooie foto's
    Op naar de komst van cristian !!
    Groetjes uit Purmerend !!

  • 29 April 2017 - 09:15

    Carla:

    Hoi Leonie ,
    Gezellig dat je de familie weer even gezien heb ,
    Was weer lekker genieten voor jullie !!
    En heel mooie foto's
    Op naar de komst van cristian !!
    Groetjes uit Purmerend !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Leonie

Van februari tot en met juni woon ik voor stage in Barcelona. Ik loop stage bij de front desk van Chic and Basic Born.

Actief sinds 02 Feb. 2017
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 101452

Voorgaande reizen:

29 Januari 2017 - 02 Juli 2017

Barcelona

Landen bezocht: