Week 10 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Brummelen - WaarBenJij.nu Week 10 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Brummelen - WaarBenJij.nu

Week 10

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

10 April 2017 | Spanje, Barcelona

Afgelopen week was Marieke op visite. Dat betekende natuurlijk weer een hele hoop leuke dingen om te doen. Zo zijn we een dag op de fiets weg geweest. Best gek om dat na twee maanden weer te doen, maar gelukkig was ik het nog niet verleerd haha. We zijn een heel stuk langs het strand gefietst en dat gaf wel een heel leuk effect: het maakte het fietsen toch wel een stuk leuker dan wanneer ik in Oldenzaal ergens naartoe fiets.

Ook hebben we deze week Bruno Mars gezien in een van de discotheken hier in de stad. Jammer genoeg was hij er maar vrij kort, maar de ervaring op zich was al heel gaaf! Heel leuk om te zien dat de bezoekers onderling best wel vriendelijk tegen elkaar waren. Natuurlijk was er wel het nodige geduw en getrek omdat iedereen de beste foto of het beste filmpje wil, maar achteraf werden die foto's en filmpjes onderling wel uitgewisseld aan elkaar. Zoiets heb ik in Nederland nog nooit zien gebeuren bij een concert of festival.

Ook zijn we een dag naar Sitges geweest. Dit is een kleine badplaats op zo'n 40 km afstand van Barcelona. We konden er met de trein heen en vanuit de trein konden we het laatste stuk de zee al zien, dat gaf wel een heel mooi effect. In Sitges zelf was op zich niet zo gek veel te doen, maar doordat het niet echt toeristisch was en het er nog heerlijk rustig was, vond ik dit wel echt even heel fijn. Over het algemeen vind ik het nog meevallen hoe belachelijk druk het in Barcelona is, maar het is niet te vergelijken met Twente en daarom was die rust in Sitges toch wel heel welkom :).

Qua werk is er afgelopen week eigenlijk niet zo gek veel gebeurd, geen gekke dingen in ieder geval. Deze week moet ik veel werken, dat is fijn want dan gaat de tijd mooi snel. Ik heb alweer iets om naar uit te kijken, want deze week belde m'n grote zus even om te vertellen dat ze over twee weken een weekendje langskomt. Hoe gaaf is dat!!

Tot volgende week!

• 10 April 2017 - 11:08

Carolien :

Hoi Leonie,

Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt in Barcelona.
    Lekker genieten van alles, en natuurlijk ook werken.
    Werk ze aankomende week!

Groetjes

• 10 April 2017 - 16:29

Willyu Bakker:

ha leonie

gezellig hoor weer een berichtje,leuk dat je zo geniet ,succes met het werk spaans spreken etc
    je hebt weer leuke dingen in de planning gezellig toch..
    leer ze ,werk ze en genieten maar ole""
    lieve gr uit nederland
    doieeeeeeee willy

• 12 April 2017 - 18:21

Marian Bakker:

Gezellig dat Marieke er was...
    dat fietsen zou ik ook wel willen...
    maar met de trein langs de kust is ook fantastisch !
    Je hebt een prachtig logboek van jouw belevenissen.
    War tof dat Stefanie ook een weekend komt.
    Je hebt het maar druk met al de bezoekers.
    Gastvrij ...gastvrouw....
    Werkse
    X Marian

• 13 April 2017 - 22:11

Ruud:

Hahaaaa je zus komt naar Barcelona! Dat is echt gaaf! En dan nog een paar weekjes, en dan komt Christian al weer voor de tweede keer. Kortom, voor je het weet, is het einde van deze stage aangebroken!
    Het is mooi om hier je verhalen te lezen. Dat doe je gewoon supergoed!

• 14 April 2017 - 22:14

Jeanette Snijders:

Hallo Leonie,

Wat leuk dat jou vriendin er is geweest . Zo te lezen hebben jullie het ook heel leuk gehad.
    En over twee weken komt jou Zus. Lekker samen Barcelona in en winkelen Super.
    Werkse en geniet er ook van.
    Weer een heel mooi reisverslag Leonie,

Gr Jeanette

• 15 April 2017 - 17:44

Carla :

Weer een prachtig verhaal heb je weer geschreven Leonie !
    En wat tof dat Stefanie langs komt zeg !
    Want vliegen is niet echt haar ding !!
    En daarna Christiaan weer zo wordt je stage natuurlijk wel heel leuk